به سوی نور(اپديت روزانه)

  • نویسنده موضوع ahmad
  • تاریخ شروع

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
untitled.bmpkkkkkkkkkk.jpg


روسیه در سال 2050 یک کشور مسلمان است

روزنامه اسرائیلی معاریو می گوید : جمعیت مسلمانان روسیه با آغاز سال 2050 میلادی حدود 50 درصد آن کشور را تشکیل خواهند داد.


این روزنامه در ضمن بیان اهداف و نیات روسیه در حمله نظامی به داغستان به قصد دستگیری و نابود کردن به گفته آنها تروریستها، اشاره می کند که قوم مسیحی اسلاو به سبب انقباضی که در مقابل انبساط اقلیت مسلمان خواهند داشت، با رنج های هولناکی مواجه خواهند شد.


در حال حاضر 16درصد از ساکنان روسیه را مسلمانان تشکیل می دهند، یعنی تقریبا 22 میلیون از 134میلیون جمعیت شهروندان روسی مسلمان هستند.


به گفته این روزنامه؛ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه معتقد است که قوم مسیحی اسلاو همه چیز روسیه است.


و می افزاید : قوم اسلاو با آغاز سال 2020 میلادی با مشکل بزرگی روبرو خواهد شد، چرا که از هر پنج نفر شهروند روس یک نفرشان مسلمان خواهد بود، و بعد از حدود نصف قرن از امروز تعداد ساکنان مسلمان روسیه نصف جمعیت آن کشور را تشکیل می دهند.


همچنین اشاره کرده : در شرایطی که مسلمانان هلند حدود 8 درصد از جمعیت آن کشور را شامل می شوند؛ محافل اسرائیلی از ترس تسلط اسلام بر اروپا با صدای بلندی فریاد برآورده اند.


و در همین سیاق، روزنامه مذکور بیان می کند که بزرگترین تجمع مسلمانان در اروپای امروز در شهر موسکو پایتخت روسیه است، چرا که تعداد مسلمانان این شهر حدود 2.5 میلیون نفر می باشد.


معاریو اشاره می کند : روسها مسلمانان را طرد می کنند، و نظرسنجی های اخیر که در سال 2011 انجام شد بیان می کنند که 30 درصد جوانان مسلمان در جمهوری داغستان علاقمند به تطبیق شریعت اسلام هستند، و بیشتر از یک سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی ها گفتند که هیچگاه با پلیس در معرفی و شناسایی دوستان و نزدیکان خود که بر علیه روسیه فعالیت کنند همکاری نخواهند کرد.


سپس این روزنامه سازمانهای خیریه را مورد اتهام قرار داده و مدعی شده که آنها «جریانهای سلفی در سعودی» هستند که سرمایه و اموال را برای ساخت مساجد و گروه های خیریه و مؤسسات مالی برای مسلمانان تامین می کنند.
 

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
untitled.jpg

پزشک مامای آمریکایی از مسلمان شدن خود می*گوید

من متخصص زنان و زایمان هستم. مدت هشت سال است که در یکی از بیمارستان*های آمریکایی مشغول به کار هستم. سال گذشته یک خانم عرب برای وضع حمل به بیمارستان آمد. نزدیکی زایمان بسیار درد می کشید و ناله می کرد؛ ولی من ندیدم که حتی یک قطره اشک از چشمانش سرازیر شود. هنگامی که نزدیک بود شیفت کاری من تمام شود، به او خبر دادم که به منزل می روم و پزشک دیگری به جای من می*آید.

ناگهان شروع به گریه کرد و فریاد بر آورد و جمله*ی «نه؛ من پزشک مرد نمی*خواهم.» را تکرار می کرد. از این کارش متعجب شدم و از شوهرش سبب انکار او را پرسیدم. شوهرش جواب داد که او نمی*خواهد که مردی بر او وارد شود تا او را ببیند چون در طول عمرش کسی جز پدر، برادر و عموهایش (محارمش) صورت او را ندیده است!

من خندیدم و با تعجب بسیار زیاد گفتم: «گمان نمی*کنم که در آمریکا مردی باشد که چهره*ی مرا ندیده باشد.» سپس خواسته*ی آن*ها را پذیرفتم و تصمیم گرفتم به خاطر آن زن بمانم تا زایمان کند.

آن دو از من تشکر کردند و من دو ساعت نشستم تا آن زن وضع حمل کرد. روز بعد آمدم تا از حال او بعد از زایمان اطمینان حاصل کنم و به او خبر دادم که بسیاری از زنان هستند که از امراض و التهابات داخلی رنج می*برند و سبب آن بی توجهی به دوره*ی نفاس است که شوهر در طول آن به همسر خود نزدیک می*شود.

آن زن شروع کرد به ارائه*ی توضیحاتی نسبت به زایمان و نفاس از دیدگاه اسلام و برای من توضیح داد که خداوند در این باره فرموده است: «وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْمَحِیضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُواْ النِّسَاء فِی الْمَحِیضِ وَلاَ تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّىَ یَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَیْثُ أَمَرَکُمُ اللّهُ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ» [بقره: ۲۲۲]؛ از تو درباره ی عادت ماهانه [زنان] می*پرسند، بگو: آن رنجی است؛ پس هنگام عادت ماهانه از [آمیزش با] زنان کناره گیری کنید و به آنان نزدیک نشوید تا پاک شوند. پس چون پاک شدند از همان*جا که خداوند به شما فرمان داده است، با آنان آمیزش کنید. همانا خداوند توبه کنندگان و پاکیزگان را دوست می*دارد.

این را نیز ذکر کرد که پیامبر صلی الله علیه وسلم فرموده است: «مَنْ أَتَیٰ حَائِضاً أَو اِمْرَأَةً فِی دُبُرِهَا أَوْ کَاهِناً فَقَدْ کَفَرَ بِمَا أُنْزِلَ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ» [رواه الترمذی]؛ هر کس با زن حائضی جماع کند یا از راه عقب با زنی همبستر شود یا پیش کاهن و غیب گویی برود بر آنچه که بر محمد (صلی الله علیه وسلم) نازل شده است، کفر ورزیده است.

من از آن*چه که زن برایم ذکر کرد، بسیار متعجب شدم و هنگامی که با او گرم صحبت بودم، دکتر متخصص کودکان وارد شد تا از حال نوزاد مطمئن شود و از سخنانی که دکتر به مادر گفت، این بود: بهتر این است که نوزاد به پهلوی راست خوابانده شود تا ضربان قلبش تنظیم شود.

پدر نوزاد در جواب گفت: ما او را بر پهلوی راست مطابق با سنت پیامبرمان می خوابانیم.

من از این سخن نیز متعجب شدم … عمر ما در این صرف شد که به این علوم دست پیدا کنیم در حالی که آنان به واسطه*ی تعالیم دینشان از ۱۴۰۰ سال قبل از این امر اطلاع داشته*اند. از آن پس تصمیم گرفتم تا بیش*تر با این دین آشنا شوم. به مدت یک ماه مرخصی گرفتم و به شهری دیگر که در آن یک مرکز بزرگ اسلامی بود، رفتم. بیش*تر وقت را در همان مرکز گذراندم تا به سؤال و استفسار و ملاقات با بعضی از مسلمانان عربی و آمریکایی بپردازم. هنگامی که تصمیم به بازگشت گرفتم بعضی از نشریات “آشنایی با اسلام” را با خود بردم. آنها را دائما مطالعه می کردم و با بعضی از اعضای آن مرکز به صورت دائمی در ارتباط بودم. الحمد لله پس از چند ماه بعد از این*که فهمیدم که این دین حق است و ما سوای آن همه باطل هستند، اسلامم را آشکار کردم.


• یوسف الحاج أحمد (دموعٌ تائبةٌ، ص ۳۰۳)
 

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
v.jpg

اسلام آوردن دو جوان آفریقایی توسط جماعت انصار الشریعه لیبی

ماعت انصار الشریعه لیبی تعدادی تصویر را در رابطه با اسلام آوردن دو جوان آفریقایی توسط این جماعت بر روی صفحه رسمی خود در فیسبوک منتشر نمود.


این جماعت بر صفحه رسمی خود نوشت: "برای عمل به حدیث رسول الله صلی الله علیه وسلم که می فرماید: «فوالله لأن یهدی الله بک رجلاً واحداً خیر لک من حمر النعم» یعنی: «به الله سوگند که اگر الله یک نفر را به وسیله تو هدایت دهد این برای تو از شتر سرخ موی بهتر و باارزشتر است» قسم دعوی جماعت انصار الشریعه اقدام به دعوت نمودن دو جوان از کشور"غنا" به اسلام نمود و این دو جوان پس از نماز جمعه در تاریخ 2014/3/7 در مسجد باب السلام در مقابل مردم این امر را آشکار نمودند. از الله عزوجل می خواهیم که آنها را بر اسلام ثابت قدم گرداند و آنها را از هر بدی حفظ نماید."


لازم به ذکر است که جماعت انصار الشریعه لیبی در میان هرج و مرج و آشفتگی امنیتی موجود در این سرزمین از آغاز سرنگونی رژیم قذافی اقدام به ارائه خدمات طبی و امداد و آگاهی رسانی و آموزش و حراست و نگهبانی و تأمین امنیت شهروندان لیبی در مناطقی که این جماعت در آن فعالیت دارد نموده است.
 

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
uditled.jpg

«اسلام» تا ۲۰۳۰ جهانی خواهد شد

تازه ترین نظرسنجی موسسه تحقیقاتی «پیو»نشان می دهد که اسلام در اروپا سالیانه حدود ۲.۹ درصد افزایش پیدا می کند و این سریع تر از افزایش جمعیت کل جهان است که ۲.۳ درصد در سال برآورد شده است،بر اساس تازه ترین نظرسنجی موسسه تحقیقاتی «پیو»،اسلام در اروپا سالیانه حدود 2.9 درصد افزایش پیدا می کند و این سریع تر از افزایش جمعیت کل جهان است که 2.3 درصد در سال برآورد شده است.

بر این اساس انتظار می رود که جمعیت مسلمان جهان تا 20 سال آینده حدود 35 درصد افزایش داشته باشد.
در اواسط سال 2010 میلادی،موسسه پیو اعلام کرد که تعداد مسلمانان جهان،یک میلیارد و 570 میلیون نفر است که 22 درصد از جمعیت کل جهان را تشکیل می دهد.

اسلام،دومین دین بزرگ در جهان پس از مسیحیت است که 33 درصد از جمعیت کل جهان را در بر دارد.
تعداد کل مسیحیان در جهان کمی بیشتر از دو میلیارد نفر است.

مرکز «زندگی عمومی و مذهبی» موسسه پیو در گزارش اخیر خود اعلام کرده که اسلام دارای بیشترین سرعت رشد در میان مذاهب مختلف در اروپا است.

با احتساب مهاجرت و نرخ بالای تولد،تعداد مسلمانان در این قاره در 30 سال گذشته سه برابر شده است.
بسیاری از جمعیت شناسان،رشدی مشابه یا حتی بیشتر از نرخ رشد کنونی مسلمانان را در دهه های آتی پیش بینی می کنند.
اگر روند کنونی ادامه پیدا کند،79 کشور جهان به طور متوسط دارای یک میلیون شهروند مسلمان در سال 2030 خواهند بود.
بر اساس آمار سال 2001 میلادی،74.1 درصد مسلمانان جهان در 49 کشور زندگی می کردند که در آنها مسلمانان اکثریت جمعیت را تشکیل می دادند.

اما حدود یک پنجم یعنی 23.3 درصد از کل مسلمانان جهان در کشورهایی که اکثر جمیعت آنها غیر مسلمان است،زندگی می کنند.
به طور کلی در اروپا،شمول جمعیت مسلمان تا حدود یک سوم در 20 سال آینده افزایش پیدا می کند.
به این ترتیب تعداد کل شهروندان مسلمان در اروپا از 6 درصد در سال 2010 به 8 درصد تا سال 2030 افزایش می یابد.
همچنین پیش بینی می شود که جمعیت مسلمان اروپا از 44.1 درصد در سال 2010 به 58.2 میلیون در سال 2030 افزایش پیدا کند.

علاوه بر این حدود سه نفر از 10 نفری که در منطقه آسیا پاسیفیک در سال 2030 زندگی می کنند،مسلمان خواهند بود که این تعداد 27.3 در صد کل جمعیت این منطقه را تشکیل می دهد.

این در حالی است که در سال 2010 ،یک چهارم یعنی 24.8 درصد و در سال 1990،یک پنجم یعنی 21.6 درصد از جمعیت آسیاپاسیفیک را مسلمانان تشکیل می دادند.

در حال حاضر مسلمانان تنها حدود 2 در صد از جمعیت چین را تشکیل می دهند اما از آنجا که این کشور بسیار پر جمعیت است ،جمعیت مسلمان آن رتبه نوزدهم جهان را در سال 2030 به خود اختصاص خواهد داد.

در آلمان ،هر سال حدود چهار هزار نفر به اسلام روی می آورند ؛این در حالی است که این میزان در اواخر دهه 1990 حدود 300 نفر در سال بوده است.

گفتنی است،کمتر از یک در صد از جمعیت 3.3 میلیونی مسلمان در آلمان را تازه مسلمانان تشکیل می دهند.
گزارش منتشر شده از سوی آژانس اطلاعات داخلی فرانسه که در «لوفیگارو» منتشر شده برآورد کرده است که حدود 30 هزار تا 50 هزار تازه مسلمان در این کشور زندگی می کنند.

بخش عظیمی از مسلمانان فرانسه شهروندان فرانسوی هستند و اسلام دومین دین بزرگ در این کشور است.

اما در انگلیس جمعیت اقلیت مسلمانان حدود 2.7 درصد کل جمعیت 60 میلیونی این کشور را تشکیل می دهند اما آمار دقیقی از تازه مسلمانان در بریتانیا وجود ندارد.

با این وجود روزنامه «ایندیپندنت» در گزارشی اعلام کرد که تعداد روی آورندگان به اسلام در یک دهه گذشته تقریبا دو برابر شده است.

این در حالی است که انگلیس در این مدت شاهد افزایش اسلام هراسی نیز بوده است.
برآوردهای قبلی حاکی از آن بود که تعداد تازه مسلمانان در انگلیس بین 14 هزار تا 25 هزار نفر بوده است اما گزارش های جدید نشان می دهد که شمار تازه مسلمانان می تواند به 100 هزار نفر در انگلیس برسد و اینکه در هر سال حدود پنج هزار نفر در این کشور به اسلام روی می آورند.
 

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
هنرپیشه زن پاکستانی جلوی خانه کعبه توبه کرد و با حجاب شد بازیگر زن پاکستانی که قبلا به عنوان هنرپیشه ی سینما وتلویزیون بدون حجاب ایفای نقش می کرد با تلاش یک مبلغ مسلمان در مقابل خانه ی کعبه توبه کرد و حجاب اختیار نمود.

به گزارش خبرگزاری 24 امارات، هنرپیشه ی زن 29 ساله ی پاکستانی درمکه مکرمه اظهار پشیمانی وتوبه نمود و سپس حجاب اسلامی اختیار کرد وبه کلی فعالیت های سینمایی را کنار گذاشته و تمام تمرکز خود را درآینده بر ساختن برنامه های اسلامی و دینی واجتماعی معطوف خواهد کرد. این هنرپیشه که هدیه سفر زیارتی مکه را برای گذراندن ماه عسلش از طارق جمیل، مبلغ پاکستانی گرفته، می گوید در مقابل کعبه توبه کردم وسوگند خوردم که دیگر هرگز به فعالیت های سینمایی پیشین خود برنگردم حال چه درپاکستان باشد وچه در هند.

وی تاکید کرد که از این پس حتما حجاب را رعایت خواهد نمود و به ادای نماز وعبادات پایبند خواهد ماند و با کمک شوهرش که صاحب کارخانه های بزرگی است، خود را ملزم به حمایت از برنامه های دینی واجتماعی خواهد نمود. وی افزود: پیش از این از طرف طالبان پاکستان تهدید به قتل شده و به همین دلیل با طارق جمیل تماس گرفته و او را از تصمیمش باخبر نموده است که طارق هم پیگیری ساخت یک برنامه ی دینی که ازتلویزیون پاکستان پخش شود را به وی پیشنهاد داده است.

طارق دلیل پیشنهاد برنامه ی دینی را به این هنرپیشه، معروف بودن وی می داند ومعتقد است از آنجا که تعداد زیادی هوادار دارد وگروه های زیادی او را درپاکستان و هند می شناسند ارائه ی یک برنامه ی دینی به وسیله ی او تاثیر زیادی برآنان بویژه نسل جوان خواهد داشت وآنان را به راه راست بازخواهد گرداند. گفته می شود وقتی که این هنرپیشه برای گذراندن ماه عسلش قصد سفر به اروپا را داشت طارق جمیل چند روز پیش از آن هزینه ی سفر حج این هنرپیشه را تقبل کرده تا وی با شوهرش که یکی از مردان معروف پاکستانی است، ماه عسلشان را در این راه مبارک بگذرانند.
 
آخرین ویرایش:

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
چرا زنان غیر مسلمان «سیدنی» به اسلام روی می*آورند؟

دو سوم از گروندگان هر ساله به اسلام در سیدنی زنان هستند و دلیل آن*ها رفتار مناسبی است که اسلام در قبال زنان توصیه کرده است.

جولیا موخللاتی، زن جوان اهل سیدنی در حالی که نحوه برخورد اسلام با زنان را تحسین می کند با پدر و مادر ارتدوکس مسیحی خود وارد چالش شد تا به دین اسلام روی آورد.
وی در این باره در گفتگو با ساندی تلگراف می گوید: پدر و مادرم اصرار داشتند که من ارتدوکس باشم اما آن*ها هیچ گاه به پرسش های من پاسخ ندادند.

این زن جوان که چهار سال پیش به دین مبین اسلام در سن ۱۸ سالگی مشرف شد خاطرنشان می کند که همواره مسحور اسلام و نحوه برخورد این دین با زنان بوده است.

جولیا می افزاید: به محض اینکه مطالعه در مورد اسلام را آغاز کردم فهمیدم که من هم باید عضوی از آن باشم.

وی ادامه می دهد: اسلام با زن مانند یک «الماس» کمیاب برخورد می کند و در خانواده به او احترام گذاشته می شود.

بر اساس گزارش موسسه «نیومسلم» استرالیا، جولیا تنها یکی از صدها نفری است که هر سال در سیدنی به دین اسلام روی می آورند.

سلما احرام، رییس موسسه زنان مسلمان استرالیا خود یکی از زنانی است که در سفرش به اندونزی در سال ۱۹۷۶ در سن ۲۴ سالگی به اسلام مشرف شد.
بنابراین گزارش، دو سوم از گروندگان هر ساله به اسلام در سیدنی زنان هستند و دلیل آنها رفتار مناسبی است که اسلام در قبال زنان توصیه کرده است.
جولیا با دفاع از دین جدیدش این را وظیفه خود می داند تا با زدودن تصورات غلط در مورد اسلام،پیام حقیقی این دین را در سراسر جهان منتشر کند.
وی هم*چنین حجاب را مایه غرور و افتخار یک زن مسلمان دانست.

جولیا در این باره گفت:به اعتقاد من حجاب زیبایی بیش*تری به زن می دهد و در عین حال او را از بسیاری از گزندها مصون نگه می دارد.
مسلمانان که حدود ۲۰۰ سال در استرالیا زندگی می کنند حدود ۱٫۷ درصد از جمعیت ۲۰ میلیونی این کشور را تشکیل می دهند.
 

ahmad

کاربر فعال و مفید
تاریخ ثبت‌نام
13/1/13
نوشته‌ها
319
پسندها
0
چگونه زن پلیس سابق دیتروید مسلمان شد



بسم الله الرحمن الرحیم

"آرامش و خوشی و مسرت فراوانی در اسلام وجود دارد که قبلاً هیچ وقت آن را احساس نکرده بودم".

نام من راشل است، هفته ی گذشته به دین اسلام مشرف شدم. من در شهر دیتروید پلیس بودم. از سال 1996 تا 2004، در اداره ی پلیس کار کردم و به علتی اخراج شدم. طی اتفاقی خیلی به مرگ نزدیک شدم و می دانستم که بالاخره شروعی تازه و زندگی جدیدی خواهم داشت.

تا حدی نمی دانستم که چطور به جستجوی خدا بپردازم. حتی دینی را نمی شناختم که به آن باور داشته باشم تا اینکه با چند مسلمان آشنا شدم و طی گفتگو با آنها چیزهای زیادی را برایم توضیح دادند. با حرف هایشان زندگیم واقعاً تغییر کرد تا جایی که دیگر از مردن نمی ترسم. تنها چیزی که باید از آن بترسیم خدا است و هرگز نمی دانیم که آیا روز بعد زنده خواهیم ماند، پس چه بهتر که شهادتین را بیاوریم. حالا می دانم که تنها یک خدا وجود دارد.

واقعاً خیلی به مرگ نزدیک بودم و اگر آن روز می مردم نمی دانستم آیا وارد دوزخ می شوم یا نه. اما امروز از اینکه می دانم اگر هر اتفاقی برایم بیافتد به کجا خواهم رفت، شور و شوق، اطمینان و آرامش سراسر وجودم را فرا گرفته است. قبل از اینکه مسلمان شوم نظر خاصی درمورد اسلام نداشتم. نه طرفدار و نه ضد مسلمانان بودم درواقع همیشه از آن دسته آدم هایی بوده ام که با ذهنیت باز و روشنی به مسائل نگاه می کنند، به عقاید مردم احترام می گذارند.

درواقع به این دلیل از شغل افسر پلیس بودن ناراحت و خشمگین بودم که مردم بدون هیچ علتی در دیتروید به مسلمانان حمله می کردند، به ویژه پس از حمله ی یازه سپتامبر، و این موضوع مرا به شدت آزار می داد. چون آنها مسلمان هستند به این معنا نیست که افراطی باشند یا به افراطی بودن اعتقاد دارند. در کل آنها تروریست نیستند.

در هر دین و آیینی افراد خوب و بد وجود دارد و این به نظر عادی است. از دیدن چنین بی عدالتی هایی واقعاً قلبم به درد می آمد و این زمانی بود که به دین اسلام علاقه پیدا کرده بودم. بعد از واقعه یازده سپتامبر از اینکه می دیدم افسران پلیس در خیابان ها نسبت به مسلمانان چه رفتاری از خود نشان می دهند ناراحت و آشفته می شدم. شیوه ای که آنها اعمال می کردند بسیار غیر معقول بود.

هنگامی که می خواستم دین اسلام را فرا بگیرم، می بایست تا حدی از زبان عربی سر در می آوردم. شاید برای بعضی از مردم یادگیری زبان دیگری دلسرد کننده باشد. اساساً اسلام تنها یک دین نیست بلکه فرهنگی جدید و مسیر تازه ای در زندگی است. برای من این کار نا امید کننده نبود، می خواستم هر چه سریعتر این کار را انجام دهم.

چون منزلم مستقل بود توانستم از طریق اینترنت تقریباً هر چیزی را بیاموزم، حتی نحوه ی بستن روسری و حجاب گرفتن، همه ی این موارد را خودم یاد گرفتم. واقعاً تجربه ی شگفت انگیزی بود و آرامش و لذت بی نهایتی در وجودم حس می کردم.

کاملا می دانستم که دارم مسیر درستی را طی می کنم، مدت دو سال فکرم مشغول این موضوع بود. درمورد دین آگاهی و دانش زیادی داشتم اما هیچ کدام از آنها را تجربه نکرده بودم. هرگز پا به مسجد نگذاشته بودم ولی دوستان مسلمان زیادی حتی در اداره پلیس داشتم که مسائل مربوط به دین را برایم توضیح می دادند.

مهم ترین چیزی که باعث شد تا از اسلام خوشم بیاید پوشیده بودن زنان مسلمان است. من هم درواقع این کاررا انجام دادم و حجاب گرفتم زیرا در اینجا مردان به طور غیر عادی به زنان نگاه می کنند و از این بابت احساس امنیت می کنم. علت دیگر این بود که در این بین خیلی چیزها یاد گرفتم و از آموختن لذت می برم. همیشه معتقد بودم که زندگی فرصتی است برای کسب تجربه ها و خیلی دوست دارم که هر روز موضوع جدیدی را بیاموزم.

هر روز قرآن می خوانم، درمورد آداب و معاشرت در اسلام چیزهای زیادی را خواندم. در دین اسلام آرامش و خوشی فراوانی وجود داد که تا به حال در هیچ جا آن را ندیده ام.
 
بالا